Amazon este de asemenea una dintre cele mai mari platforme virtuale existente astăzi pe piața online, însă cu o politică relativ diferită. Amazon, o companie de sine stătătoare intrată în Fortune 500, a fost inființată în 1995 de către Jeff Bezos. De atunci, compania și-a extins semnificativ ofertele și produsele, site-urile internaționale, având o rețea extinsă la nivel mondial și centre specializate de serviciu clienți. Astăzi, Amazon oferă de toate de la cărți și electrice, electrocasnice până la rachete de tenis și bijuterii. Compania s-a dezvoltat in Canada, China, Franța, Germania, Italia, Japonia, Spania,
Statele Unite și deține o multitudine de centre de excelență în lume. Evoluția platformei Amazon de la webshop la partener e-commerce, la platformă de dezvoltare se datorează spiritului inovativ înscris în politica sa. Amazon are ca atu obsesia pentru satisfacția clientului, punându-și cele mai înalte standarde pentru a indeplini aceasta prin o multitudine de facilități, precum depozitele personale Amazon, plățile securizate făcute direct prin Amazon și orientarea către client la nivel de prezentare a ofertelor.