Cu o expertiză de peste 15 ani în domeniul vânzărilor B2B și B2C, Software-ul folosit este optimizat după cunoașterea precisă a provocărilor care pot surveni în cursul dezvoltării companiilor și dezvoltă în același timp strategii probate și scenarii pentru posibile soluții. Service-ul oferit înainte, din timpul și în urma achiziționării produselor este foarte important, astfel încât software-ul folosit pentru a gestiona tot ce ține de support e-commerce este unul dintre cele mai utilizate de pe piață,
cu cea mai dezvoltată tehnologie orientată înspre satisfacția clientului final. Software-ul este făcut pentru a optimiza experiența clientului din toate punctele de vedere. Astfel, clientul va putea contacta Help-Desk-ul pentru orice situație sau problematică va întâmpina pentru a se răspunde prompt și cu seriozitate la cerințe și nelămuriri. Software-ul este făcut pentru a minimiza timpul procesării acestor probleme puse, a întrebărilor frecvente, a întrebărilor legate de
comandă, de livrare, de garanție, de retur, de ofertare etc. și înglobează mai multe canale de comunicare pe o singură platformă care oferă transparență întregii echipe. Sistemul ușurează considerabil ziua de lucru prin structura sa organizatorică. Ajută la standardizarea și automatizarea notificărilor și a proceselor, soluții tot mai necesare pentru o companie cu un Workload mare. Toate aceste funcții utile ajută la îmbunătațirea experienței pozitive a clienților, prin faptul ca timpul de reacție este foarte scurt.