Webshop-ul oferă întreprinderilor propria platformă de sine stătătoare, unde ofertantul are posibilitatea să faciliteze o gamă mai variată de servicii, precum modalități de plată, modalități de livrare, securizarea datelor personale, interfață personalizată și originală a shop-ului, spre deosebire de interfețele predefinite ale provider-ilor precum eBay și Amazon. Există avantaje multiple în a avea propriul site web, tocmai pentru
că soluțiile pot fi personalizate și individualizate în funcție de nevoi. Tot mai mulți oameni folosesc confortul casei lor pentru a-și face cumpărăturile, sau preferă să se intereseze de oferte multiple într-un timp scurt, ori pentru a savura vacanța în care se află, ori pentru că au vieți foarte ocupate de job. O soluție e-commerce în forma unui site web este alegerea inteligenta pentru orice companie care
dorește să crească vânzările, ofertele fiind actualizate în acest caz 24h/7 zile pe saptămână. Alt avantaj extraordinar sunt costurile reduse ale unui shop online. Marketing-ul este deasemenea crucial pentru ca site-ul web să aibe succesul dorit. În întâmpinarea acestor nevoi vine e-mail marketing-ul, suportul telefonic afișat mereu ca o opținue pentru clienți, motoarele de căutare și integrarea shop-ului în mediul online, social media.